HR Pitch cum convingem candidații să vină la noi departament HR companie vector
HR Challenge

HR Pitch: cum convingem candidații să vină la noi?

De vorbă cu Cristina Săvuică, Chief Happiness Officer Lugera

Imaginează-ți că ești în lift cu o persoană pe care vrei să o recrutezi cu orice preț și ai doar câteva etaje la dispoziție ca să îi povestești tot ce trebuie să știe despre compania ta. Ce îi spui acestui candidat ca să îl convingi că trebuie să se alăture echipei tale? Am provocat-o pe Cristina Săvuică, Chief Happiness Officer Lugera – The People Republic, să facă acest joc de imaginație (HR Pitch) și să ne ofere 10 răspunsuri scurte și de impact la 10 întrebări relevante pentru contextul schimbărilor actuale de pe piața muncii.

 

Cum convingeți candidații să aleagă Lugera?

Suntem transparenți și nonconformiști, atitudini care atrag cu ușurință talentele tinere și numai, dar, totodată, îmbinăm nonconformismul cu responsabilitatea și respectul față de candidați și clienți.

 

Ce tehnici ați implementat și plănuiți să implementați pentru a convinge angajații să rămână în companie?

Angajații de astăzi nu mai sunt mulțumiți să rămână în același loc toată viața, dar ce trebuie înțeles e că acest loc nu se referă neapărat la un spațiu fi zic, ci la o stare de stagnare pe care noi o contracarăm direct prin crearea constantă de oportunități de creștere profesională.

 

Cum încurajați dezvoltarea profesională a fiecărui angajat?

Ținem foarte mult la oamenii din compania noastră și încercăm pe cât posibil să cunoaștem fi ecare angajat în parte, să aflăm ce își dorește și unde vrea să ajungă, coordonate esențiale în dezvoltarea unui plan de creștere profesională relevant pentru fi ecare persoană.

 

Cum s-a schimbat echipa voastră de HR în ultimii ani?

Ca orice departament din orice companie, am avut și noi, desigur, schimbări în echipă, dar ne mândrim cu același departament de HR de 10 ani, cu manageri care au 12 ani de Lugera și colegi care au început să lucreze aici acum 8 ani, longevitate profesională care credem că susține un mediu de lucru extraordinar, în care chiar ai loc să te dezvolți.

 

Cum s-au adaptat strategiile voastre schimbărilor din piață?

Am devenit mult mai flexibili odată cu toate schimbările, atitudine care ne ajută să găsim soluții rapide și care ne permite să ne adaptăm fără a pierde din vedere obiectivele pe care ni le-am propus.

 

PRIMEȘTE CELE MAI NOI ARTICOLE DIRECT ÎN INBOX👇

Cum definiți și măsurați rezultatele echipei de HR?

Avem un sistem de evaluare implementat anul acesta, care ia în calcul atât Key Performance Indicators (50%), cât și aspectul de customer care, calitatea interacțiunii dintre angajați și clienți.

 

Cum răspundeți așteptărilor din ce în ce mai mari ale angajaților?

Una dintre schimbările majore ale pieței muncii din ultimii ani vizează în mod clar așteptările expansive ale angajaților, un aspect pe care nu ai cum să îl ignori nici atunci când recrutezi, dar nici atunci când vrei să reții angajații în compania ta, și la care trebuie să răspunzi pe măsură cu orice activitate sau benefi ciu pe care îl propui.

 

Cum contribuie angajații la cultura organizațională?

Pentru că suntem și noi nonconformiști, la rândul nostru, și deschiși la orice propunere, angajații sunt dornici să se implice cât mai mult în cultura noastră organizațională, nu doar cu idei, ci și din punctul de vedere al implementării acestora.

 

Cum evaluați performanța angajaților și cum o premiați?

Încercăm să venim cu idei cât mai creative de premii pentru angajați, iar un exemplu pe care îl putem oferi este cea mai performantă echipă din 2017, pe care am premiat-o în martie anul acesta cu o binemeritată vacanță în Tenerife!

 

Ce faceți ca echipa să se simtă #HappyLaJob?

Fericirea la job e un aspect foarte important pentru noi, dovadă că există un om în echipa noastră de HR care se ocupă strict de acest lucru (chiar eu!), de aceea o folosim drept valoare principală în fiecare activitate pe care o construim pentru angajații Lugera.

 

Ți-a plăcut articolul? Citește și despre:

HR Pitch: La ce metode de retenție apelezi când fluctuația e mare

Categorii:
HR Challenge

Lucrează de 10 ani în Marketing & Advertising, orientându-se mai degrabă pe ceea ce poate face acest domeniu pentru Industria de Recrutare. După ce a finalizat un masterat în Antropologie la Central European University, a realizat că e fascinată de felul în care se creează adevărate comunități în interiorul companiilor. De aici a pornit pasiunea pentru People Management & Company Culture, o pasiune pe care a transformat-o în job în cadrul echipei eJobs România, devenind chiar Specialist acreditat în Brandingul de Angajator în 2019, după ce a absolvit Academia de Employer Branding al Universum Global.

Leave a Reply

*

*