Viitorul e digital
E un truism deja, însă atunci când vorbim de o generație (Generația Z) care nu știe cum e viața fără internet, e recomandat să profiți cât poți de mult de tehnologie pentru a atrage talentele.
Renunță la anunțul clasic de recrutare! Viitorul e digital!
Folosește în el cât mai puține cuvinte – nu au răbdare să citească fișa postului, mai bine le povestești la interviu ce o să aibă de făcut – și compensează cu conținut video. Fă-i să intre direct în sânul companiei încă de la primul contact, de la job post. Un video în care văd cum arată compania plus câteva cuvinte de la cel care urmează să le fie manager și chiar de la viitorii colegi cu siguranță vor fi mai appealing și mai fun.
Nu-ți fie frică să apelezi nici la realitatea virtuală
Cum ar fi ca la un târg de joburi candidații doar să-și pună ochelarii de VR și să intre direct în biroul unde vor lucra? Blană, ar zice ei.
Generația Z are nevoie de comunicare digitală care merge mai departe de Facebook, Instagram sau Snapchat.