VIAȚA DUPĂ MUNCĂ: Timpul liber la români
Companiile interesate de timpul liber al angajaților sunt mai apreciate de aceștia
În România, companiile care au grijă să ofere angajaților oportunități diverse și amuzante de petrecere a timpului liber sunt mai dorite de cei care-și caută un loc de muncă și mai apreciate de angajații care rămân astfel și mai loiali. Ideea de „well-being” al angajaților circulă de ani buni pe piața muncii din România, fără să poată fi identificat cu exactitate momentul în care preocuparea asta a ajuns și-n rândul companiilor de la noi. Fie că le pasă de oameni cu adevărat și vor să facă ce e mai bun pentru ei, fie că văd plusurile unui stil de viață activ și ale unui timp liber de calitate, companiile au înțeles avantajele
de care au parte atunci când le oferă angajaților beneficii de mișcare ca cele pe care le oferă 7card.
„De la companii mici la companii mari și foarte mari, nu numărul de angajați e important, ci cât de autentică e relația dintre angajatori și angajați. Când îți pasă de cineva, îți pasă în orice situație și vrei să-i fie bine. Cam așa stau lucrurile și într-o companie, totul ține de atitudine și de dorință.”
În plus, ca-n orice piață liberă, cu cât cererea e mai sus, cu atât oferta e mai sus, iar în momentul ăsta, în România, cererea e un pic mai mare decât oferta. De aceea, răspunsul celui care-și oferă forța de muncă e mai selectiv, omul e mai atent la ce oferă piața muncii, iar angajatorul, dincolo de job și salariu, trebuie să adauge și alte criterii, mai fine, mai de calitate, care să-l facă atractiv. Orice om, în afară de satisfacția profesională, caută și satisfacția personală și asta e dată și de felul în care compania unde lucrează știe să imprime o atmosferă plăcută și să se poarte cu oamenii și-n afara spațiului de muncă”, spune Dan Moraru.
Se poate spune că românii redescoperă, încet, dar sigur, faptul că, singuri sau împreună cu familia, pot să petreacă timpul liber și altfel decât stând pe canapea, în fața televizorului. Chiar dacă mai este un drum lung până când mișcarea va ocupa un loc fruntaș în topul alegerilor pe care le fac românii când vine vorba despre viața personală, un business ca 7card contribuie cu vârf și îndesat la starea de bine a oamenilor și le oferă acestora, prin intermediul angajatorilor, oportunități inedite și distractive despre
care, până mai ieri, poate că nici nu-și imaginau că există.
„7card înseamnă, pe scurt, un curcubeu de activități și locații la care poți să ai acces cu un abonament unic. Sunt fie activități pur fizice, precum aerobicul, spinning-ul sau crossfit-ul, fie activități care implică relaxarea și recreerea, ca stretching-ul, yoga, meditație sau pilates. Pentru că începem să fim mai sociali și-n activitățile de după muncă, te ajutăm să intri în contact cu multe dintre microcomunitățile astea.
„În plus, nu colaborăm numai cu companiile mari și foarte mari, avem colegi care gestionează companii mici și IMM-uri, unde există între unul și zece angajați. Practic, 7card e pentru orice business care numără între un om și 10.000 de oameni”, mă lămurește Dan Moraru.
Cu 473 de parteneri, săli de sport și activități diverse, pe care le are, momentan, în 37 de orașe din
România, 7card dă acces angajaților la o mulțime de posibilități de a face ce vor ei în timpul liber. Iar pe angajatori îi pune într-o lumină și mai bună. În plus, și familia, și prietenii sunt bine veniți, căci beneficiarul de 7card poate să ia, în orice activitate dorește să practice, până la alți doi oameni. Iar când ei au șansa să împartă timpul liber cu cei dragi, starea de bine e garantată. Oricare ar fi formula pe
care angajații o aleg, compania câștigă puncte de imagine: cu cât e mai implicată și oferă mai multe beneficii celor care-i sunt alături, cu atât e mai apreciată și mai dorită.
[…] Source: VIAȚA DUPĂ MUNCĂ: Timpul liber la români – Page 2 of 2 – WeAreHR […]