Ce să faci și Ce să nu faci pentru un plus de sinceritate în comunicare
Retenția este poate una dintre prioritățile tale în aceste momente. Și te gândești ce beneficii să oferi colegilor tăi, în încercarea de a răspunde așteptărilor lor. Însă, de multe ori, alte lucruri primează în fața beneficiilor financiare. Sinceritarea și transparența sunt esențiale pentru a motiva oamenii și cântăresc adesea mai mult decât o mărire de salariu. Studiile arată că 80% dintre angajați vor să știe cum sunt luate deciziile în compania lor și 87% vor ca viitorul lor angajator să fie transparent. Însă doar 13% dintre angajați au spus că liderii din companiile lor comunică într-un mod eficient cu echipele. Și poți avea o abordare transparentă dacă îți informezi colegii despre noutățile apărute în companie și despre strategia acesteia, folosind tool-urile potrivite. Iată studiile care-ți oferă un start în a lua cele mai bune decizii în comunicarea bazată pe sinceritate cu echipa ta!
Așa da pentru o comunicare bazată pe sinceritate
Comunică deschis și natural!
80% dintre angajați vor să știe cum sunt luate deciziile în compania lor și 87% vor ca viitorul lor angajator să fie transparent.*
Arată transparență, prin update-uri!
80% dintre specialiștii în comunicare internă transmit echipei cele mai noi informații din business și majoritatea aleg webinariile.**
Dezvoltă un mediu plăcut de lucru, prin comunicare!
94% dintre manageri spun că o cultură pozitivă în echipă ajută oamenii să dezvolte reziliența, o abilitate importantă în prezent. ***
Asigură-te că ai tool-urile potrivite!
70% dintre directorii de comunicare consideră că investiția în tehnologia care facilitează transmiterea mesajelor este o prioritate în 2022.****
Așa nu transmiți sinceritate!
Nu ignora importanța liderilor în comunicare!
Doar 13% dintre angajați au spus că liderii din companiile lor comunică într-un mod eficient cu echipele. *****
Nu planifica un monolog!
68% dintre specialiștii în comunicare internă se confruntă cu niveluri scăzute de reacție și feedback ale colegilor la mesajele transmise.**
Nu miza doar pe motivația financiară!
72% dintre angajați nu înțeleg strategia companiei pentru care lucrează din cauza lipsei de comunicare, loialitatea lor fiind afectată. ******
Nu minimiza impactul comunicării!
51% dintre angajați au spus că de la începutul pandemiei cultura companiei a fost afectată de lipsa de comunicare.***
* Raport Slack Future of Work Study, 2018
**Raport Global State of Internal Communications, 2021
***SHRM Report The Culture Effect: Why Positive Workplace Culture is the new currency, 2021
****Edelman Report The Future of Corporate Communications, 2021
*****Gallup: How Great Leaders Stop Rumors Before They Start, 2020
******Raport IBM Improve Employee Engagement Through Live Video, 2019
Ți-a plăcut articolul? Citește și:
Ce să faci/Ce să nu faci pentru motivarea oamenilor din echipa ta
Ce să faci/Ce să nu faci Pentru a face loc inovației în echipa ta