(P) Angajatii si nevoia de afirmare. Cum ii manageriezi?
Am putea spune ca nevoia de afirmare este un instinct primar al individului. Cu totii ne dorim sa ne facem remarcati la job sau in viata privata, insa cum ramane cu metodele pe care le folosim? Din pacate, cand vine vorba de locul de munca, unii angajati au tehnici de impresionare mai putin ortodoxe. Sunt zgomotosi, isi doresc sa fie in centrul atentiei si asteapta laude la fiecare pas.
Focusul lor nu este de cele mai multe ori pe obiective, ci pe reactiile pe care le observa in randul colegilor si chiar al superiorilor. Este firesc ca fiecare angajat sa isi doreasca sa faca mai mult, sa fie mai bun, sa aduca rezultate in companie si, de ce nu, sa fie recompensat. Insa nevoia mult prea mare de afirmare poate fi un impediment in evolutia profesionala.
Este cunoscut faptul ca fiecare manager are cate un angajat preferat, o persoana pe care se poate baza mereu si in care are incredere ca va actiona corect si va lua deciziile cele mai bune. Insa acest lucru nu inseamna ca situatiile trebuie sa se schimbe complet in companie. Cei care sunt prea mult apreciati de manageri pot ajunge sa faca totul superficial, iar activitatea lor sa fie doar pentru a-i ajuta sa se afirme.
Citește continuarea în articolul Angajatii si nevoia de afirmare. Cum ii manageriezi?