obiective
HR Speed Dating

Ce îi determină să se identifice cu obiectivele companiei și să le susțină?

Interviu cu doi colegi din echipa UTILBEN

Poate e o provocare să transpui în practică acele obiective pe care le-ai stabilit pentru anul acesta, dar când îți implici colegii în stabilirea acestora și când ai un plan pentru cariera lor lucrurile vin de la sine. Și nu sunt singurele ingrediente care-ți construiesc o echipă dispusă să meargă dincolo de fișa postului. Doi colegi din cadrul companiei UTILBEN îți spun ce „tool-uri” ar trebui să ai la îndemână pentru a crea un mediu de lucru în care oamenii se regăsesc. 

 

 

Iosefina Ladar - UTILBEN

Iosefina Ladar – Employee Experience Specialist UTILBEN

 

Petru Moldovan - UTILBEN

Petru Moldovan – Director Regional UTILBEN București

 

 

De cât timp faci parte din echipa UTILBEN și ce te-a atras la această companie?

Iosefina Ladar: Fac parte din echipa UTILBEN de peste 2 ani și am fost atrasă cel mai mult de cultura și valorile pe care compania le promovează.

Petru Moldovan: Sunt membru al echipei UTILBEN de aproape 12 ani. Când m-am angajat, nu aveam nicio înclinație sau experiență tehnică, însă m-am alăturat acestui proiect pentru că m-a atras stilul de leadership al fondatorilor. Pe parcurs, desigur, am devenit tot mai pasionat de utilaje și tehnologie.

 

Cum îți susține compania obiectivele în plan profesional?

I.L.: Top managementul pune accent pe evoluția profesională a angajaților, așa că fiecare membru al echipei UTILBEN beneficiază de un plan de carieră încă din prima zi. În cazul meu, în sesiunile de evaluare și dezvoltare avute cu managerul direct, am identificat împreună punctele mele forte și, deși am început în companie pe rolul de Assistant Manager, mi s-a oferit șansa să fac tranziția către departamentul de HR.

P.M. Toate obiectivele sunt discutate, analizate și negociate. Ne ghidăm strict după principiul colaborării. Întotdeauna se ajunge la o aliniere cu oamenii responsabili de implementare și de livrarea rezultatelor. Nivelul de atingere a obiectivelor este direct proporțional cu nivelul de asumare al oamenilor implicați în acest proces.

 

Cum ai descrie relația cu liderul tău? Cum te susține în ceea ce-ți dorești în carieră și cum te motivează în atingerea KPI-urilor?

I.L.: Relația cu liderul meu este bazată pe încredere și orientare pe rezultate. Liderul meu mă susține în ceea ce-mi doresc în carieră prin feedback constructiv, mentorat și oportunități de avansare, aspecte care mă motivează să îmi ating KPI-urile setate.

P.M.: Am fost mereu susținut de conducerea companiei prin încredere, delegare, formare și, mai ales, prin provocarea constantă de a ieși din zona de confort. Creșterea mea profesională se datorează, în principal, acestor 4 factori.

 

Care a fost acea experiență din companie care te-a făcut să-ți învingi anumite temeri și să-ți atingi obiectivele?

I.L.: Una dintre experiențele recente care m-a făcut să-mi înving temerile a fost schimbarea team leader-ului. În această perioadă de tranziție în care am rămas pentru câteva săptămâni fără suportul acestuia, a fost necesar să iau inițiativă și să-mi asum noi responsabilități în cadrul echipei, pe lângă atingerea obiectivelor rolului meu.

P.M.: Activăm într-un domeniu extrem de competitiv, cu multe provocări tehnice, logistice, fiscale, legislative și nu numai. Ce mă inspiră este integritatea și curajul de care dau dovadă fondatorii și conducătorii acestei companii, felul în care înfruntă problemele, găsesc soluții și chiar oportunități în situații dificile.

 

PRIMEȘTE CELE MAI NOI ARTICOLE DIRECT ÎN INBOX👇

Limita dintre job și viața personală e tot mai fină. Ce acțiuni ale companiei te ajută să-ți păstrezi echilibrul emoțional și să ai rezultate în plan profesional?

I.L.: UTILBEN pune accent pe echilibru emoțional și pe dezvoltarea relațiilor dintre colegi, iar, în acest sens, organizăm periodic evenimente de celebrare, team building-uri și acțiuni de implicare socială. Acest lucru ne ajută să dezvoltăm relații interpersonale de calitate și o comunicare mai eficientă în cadrul echipei.

P.M.: Nu trăim într-o lume perfectă. Apar momente în viața noastră când presiunea rezultatelor ne împinge să ne sacrificăm timpul personal. Pentru că sunt foarte pasionat de ceea ce fac, nu am simțit niciodată o suprapunere a vieții profesionale peste cea personală. Sunt implicat total în ceea ce fac, dar, în același timp, știu când să spun „stop” și când să o iau de la capăt.

 

Ce planuri ai în carieră pentru 2024?

I.L.: Pentru următorul an, focusul este de aprofundare a noului meu rol și de dezvoltare de noi programe și sisteme care să îmbunătățească experiența angajaților. Printre acestea se numără pachetele de beneficii, evenimentele speciale, dar și proiectele de implicare socială.

P.M.: Îmi doresc să dezvoltăm echipele din București, mai ales pentru că este un punct de lucru deschis de doar 2 ani, dar care are deja rezultate notabile și un potențial enorm de creștere. Vrem să le oferim clienților noștri calitate și promptitudine, iar asta necesită un nivel înalt de management și leadership, precum și o implicare operațională maximă.

 

Ce proiecte ale companiei cu impact în societate ai vrea să susții?

I.L.: Printre direcțiile principale de sprijin pe care UTILBEN le susține sunt: educația și generația următoare, iar acestea mă preocupă și pe mine.

P.M.: Am avut ocazia de a petrece o zi alături de Teen Challenge, o organizație care susține reabilitarea tinerilor dependenți de droguri, alcool sau jocuri de noroc. Am cunoscut oameni cu un trecut zbuciumat, care acum au șansa la un viitor mai luminos. A fost o experiență care m-a marcat și o cauză pe care vreau s-o susțin.

 

Ce i-ai spune despre companie unui candidat care este pe punctul de a aplica la un job?

I.L.: Dacă ești în căutarea unui job unde să fii provocat să te dezvolți personal și profesional, alături de o echipă unită și performantă, UTILBEN este locul potrivit.

P.M.: UTILBEN este un proiect ambițios care, ghidat de leadership autentic și de management valoros, a crescut de la 0 la 24 milioane de euro pe an cifră de afaceri. Este o organizație unde oamenii se dezvoltă personal și se maturizează și unde conducerea este definită de integritate și respectarea promisiunilor.

 

Ți-a plăcut articolul? Citește și:

 

Cultura organizațională. De unde vine și cum să construiești?

Ce să facă liderii pentru un plus de autenticitate în 2024

Categorii:
HR Speed Dating

După absolvirea Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării, din cadrul Universității București, a lucrat timp de 8 ani în presa scrisă, în PR și în marketing pentru o companie de recrutare. În 2016 a simțit că e momentul pentru o nouă provocare în carieră și s-a alăturat echipei eJobs și ulterior și echipei We Are HR. În portofoliul său se află articole pe subiecte precum modificările legislative în domeniul muncii, cultură organizațională, leadership, employer branding, precum și interviuri cu specialiști în HR și manageri de companii.

Leave a Reply

*

*