recrutare
Agenda

Ghid de bună recrutare

Ce să faci / ce să nu faci când vrei să recrutezi eficient în era digitală

Deși trăim într-o lume cât se poate de digitalizată, departamentele de HR încă mai au nevoie de adaptare la noua tehnologie. Ne-am gândit să venim în ajutor oamenilor de HR cu un ghid de bună recrutare cu câteva lucruri care ar putea să le ușureze procesul de recrutare.

Renunță la hârtii, stochează informația în cloud!

40% dintre companii au achiziționat deja un nou sistem bazat pe cloud. Astfel, HR-ul poate
stoca toate datele într-un singur loc.

 

Ușurează-ți muncă prin Big Data!

13% dintre companii au programe software pentru managementul cursurilor și perfecționării angajaților.

17% dintre companii folosesc software pentru managementul programelor de compensații și beneficii.

 

Valorifică la maximum inteligența artificială!

1/10 manageri de HR din România spun că inteligența artificială este deja implicată în procesele de recrutare.

 

Folosește chatbots!

75% dintre întrebările pe care le au oamenii în timpul procesului de recrutare pot fi eliminate printr-un robot de chat.

PRIMEȘTE CELE MAI NOI ARTICOLE DIRECT ÎN INBOX👇

 

Nu pierde timpul cu activități care pot fi automatizate!

23 de ore pentru o singură angajare este timpul pe care un specialist în recrutare îl investește în prelucrarea manuală a CV-urilor.

 

Nu rămâne în urma progreselor tehnologice!

47% dintre companii consideră că utilizarea tehnologiei în HR este de o importanță crescută pentru măsurarea performanței departamentului.

 

Nu evita sistemele bazate pe date, îți pot oferi informații valoroase despre resursa umană!

33% dintre echipele de HR folosesc, la nivel global, diverse forme ale inteligenței artificiale pentru a livra soluții de HR.

 

Nu-ți fie frică! Recrutorii vor fi doar ajutați de roboți, nu înlocuiți!

30% dintre companiile din România cred că inteligența artificială și automatizarea proceselor vor fi suficient de avansate pentru a influența rolul HR-ului în următorii ani.

Categorii:
AgendaRecrutareUpdate

Face parte din echipa eJobs de circa 5 ani. Perioadă în care scrie despre provocările cu care se confruntă confruntă oamenii de HR, managerii, antreprenorii. Și vine cu soluții concrete/aplicabile pentru acestea. Creionându-le atât prin urmărirea tendințelor de pe piața muncii, cât și prin feedback-ul constant primit atât de la companii & de la candidați. Pasiunea pentru nevoile angajaților și companiilor a descoperit-o în 2014, când a luat contact prima oară cu zona de resurse umane. Ulterior, a ocupat timp de doi ani poziția de editor la Ziarul Financiar.

Leave a Reply

*

*