Generația nouă își caută vocația
Generația nouă înseamnă viitorul, iar tinerii care ies de pe băncile facultății sau din brațele practicii și intră în lumea profesională vin cu un nou set de cerințe de la angajatori și de la mediul de lucru.
Chiar dacă inițial așteptările noii generații pot părea „pretențioase”, ele se bazează de fapt pe nevoi sănătoase și armonice care se dezvoltă tot mai mult la nivel global.
Iată cele patru patru obiective care îi motivează cel mai mult pe tineri la locul de muncă și care le ghidează performanța către cel mai înalt nivel:
Scopul
Tinerii încep cu scopul în tot ceea ce fac. La job, ei investesc cea mai multă energie și pasiune atunci când văd clar motivul pentru care lucrează; spre exemplu, să optimizeze experiența online a oamenilor, să facă servicii importante accesibile, să contribuie cu ceva la bunăstarea indivizilor și, implicit, a comunității noastre. Dacă știu de ce fac ceva și rezonează cu acel motiv, lucrează mult mai eficient.
Interacțiunile
Au nevoie să simtă că își folosesc talentele pentru ceva util, că nu stagnează la locul de muncă, ci că se dezvoltă. Dezvoltarea nu se limitează la task-urile lor; ea poate fi din punct de vedere al abilităților practice, al interacțiunilor interpersonale, al gândirii analitice sau al creativității. Dar cel mai bine generația nouă se dezvoltă relaționând și interacționând cu colegii și supervizorii lor, în ale căror abilități de leadership și îndrumare vor să aibă încredere. Știu că nu pot crește singuri, drept pentru care deschiderea persoanelor din jur contează pentru ei.
Înțelegerea
Vor să fie înțeleși pentru cine sunt, pentru calitățile care îi fac deosebiți sau pentru înclinațiile în diverse direcții, spre exemplu, gândirea analitică sau aptitudinile practice. Asta nu înseamnă că vor să fie „alintați” la muncă, ci că vor să fie tratați ca ființe umane.
Armonia
Exact, armonie la locul de muncă. Toate elementele enumerate mai sus se adună și converg într-o armonie: un spațiu sigur, deschis, motivațional și lipsit de prejudecăți, în care tinerii pot simți că evoluează și că produc ceva de valoare în lume, totul în timp ce contribuie la creșterea unei afaceri sau industrii în care își găsesc un scop.
Elementele pe care le-am enumerat sunt atât de puternice deoarece se bazează, la cel mai fundamental nivel, pe relaționare autentică bazată pe cunoaștere, colaborare și susținere reciprocă; nu pe competiție, relații impersonale și încurajări generice.
La Focus Plus lucrăm pentru a crește exact aceste calități, recunoscute pe plan internațional, în companiile cu care colaborăm. Împreună comunicăm și ne ajutăm reciproc pentru a atinge un scop comun cu know-how, încredere și pasiune.