Foundever Romania
HR Speed Dating

Cât de importantă este viziunea în motivarea oamenilor

Interviu cu echipa Foundever România

Cum să-i motivezi? Este probabil și preocuparea ta constantă, iar pentru a ajunge să ai colegi mulțumiți de jobul lor, contează să le arăți direcția în care se îndreaptă. Cum incluzi proiecția ta despre business în cultura organizațională și cum aduci starea de bine în echipă îți dezvăluie doi dintre membrii companiei Foundever România. ↘

 

Alina Pop - Foundever

Alina Pop – Operations Director Foundever România

 

 

Radu Pintea - Foundever

Radu Pintea – Recruitment Manager Foundever România

 

De cât timp faci parte din echipa Foundever și ce te-a atras când ai aplicat?

Alina Pop: Fac parte din echipa Foundever de aproape 4 ani și am fost atrasă de această companie din mai multe motive. Cultura organizațională este bazată pe colaborare și sprijin reciproc. Mi-a plăcut foarte mult atmosfera prietenoasă și deschisă pe care am observat-o încă de la primele interacțiuni cu echipa de recrutare. Compania este recunoscută în industrie pentru angajamentul său față de excelență și inovație. Valorile companiei, cum ar fi integritatea, colaborarea și orientarea către client, au rezonat puternic cu valorile mele personale. Am văzut în Foundever o oportunitate de a-mi dezvolta cariera. Compania are multiple programe de formare și dezvoltare, care ajută angajații să se dezvolte pe plan profesional. Am fost atrasă și de angajamentul companiei de a avea un impact pozitiv asupra comunității și mediului.

Radu Pintea: După o lungă perioadă petrecută în străinătate, am hotărât că este timpul unei schimbări. Astfel, în decembrie 2016 m-am alăturat echipei Foundever în calitate de reprezentant informații clienți, fiind atras de multitudinea de proiecte, dimensiunea echipei formate din peste 1.500 de colegi și de faptul că aveam posibilitatea de a oferi asistență în limba italiană.

 

În 2021 compania a trecut printr-un rebranding. Cum ai resimțit această schimbare? Care a fost strategia companiei pentru a face trecerea mai ușoară?

A.P.: Această schimbare a fost resimțită în mod pozitiv de echipa noastră deoarece procesul de tranziție a fost bine planificat și au fost implementate mai multe strategii pentru a facilita tranziția. Compania a asigurat o comunicare clară și constantă pe tot parcursul procesului de rebranding. Am fost informați despre motivele schimbării, obiectivele acesteia și pașii care vor fi urmați. Această transparență ne-a ajutat să înțelegem mai bine noua direcție a companiei și să ne aliniem cu aceasta. Au fost organizate sesiuni de informare și training, unde am avut ocazia să discutăm despre noua identitate a brandului, valorile și misiunea actualizate. Aceste sesiuni ne-au oferit instrumentele necesare pentru a comunica în mod eficient noua imagine a companiei către clienți și parteneri.

R.P.: Pe plan personal, am încercat să înțeleg și să rezonez cu noua direcție și să conștientizez faptul că această tranziție aduce o serie importantă de beneficii. Organizațional, la nivel de resurse umane, am avut parte de o restructurare, iar maparea întregului proces și comunicarea efectivă a scopului și principiilor atât la nivel regional, cât și global au fost unul dintre pilonii strategiei. Pentru a facilita această tranziție și pentru ca implementarea să fie una de succes în toate cele peste 40 de țări, compania a introdus o serie de standarde operaționale globale, menite nu doar să definească pas cu pas fiecare proces, dar și să ofere o viziune.

 

Pentru a fi motivat în jobul tău, e important să cunoști viziunea companiei. Cum ești informat despre ea și cum este integrată aceasta în cultura organizațională?

A. P.: În opinia mea, cunoașterea viziunii și strategiei companiei sunt esențiale, iar acestea sunt comunicate și integrate în cultura organizațională prin mai multe mijloace, precum comunicarea directă din partea echipei de management regional, programe de integrare și dezvoltare profesională. Viziunea companiei este reflectată în valorile și comportamentele promovate în cadrul organizației. Angajații sunt încurajați să colaboreze, să inoveze și să contribuie activ la atingerea obiectivelor comune. Performanța și comportamentele care susțin viziunea companiei sunt recunoscute și recompensate, motivând colegii să rezoneze cu aceasta.

R.P.: Beneficiem de o adevărată comunitate (peste 170.000 de colegi) și cu toții suntem parte a unui program numit Associate Experience, care are la bază valori precum creativitatea, angajamentul și conexiunea. De asemenea, platforma oficială a companiei oferă o multitudine de programe de wellbeing, iar misiunea principală este sprijinirea alegerilor sănătoase pentru un corp și minte. De asemenea, programele de nutriție sau dialog creativ sunt promovate în cadrul unor webinarii care cuprind idei, rețete și experiențe locale din peste 40 de țări.

 

PRIMEȘTE CELE MAI NOI ARTICOLE DIRECT ÎN INBOX👇

Cum ai descrie relația ta cu liderul tău? Cum te ajută să înțelegi viziunea companiei și să contribui la realizarea obiectivelor?

A.P.: Relația mea cu liderul meu este bazată pe respect reciproc, deschidere și colaborare. Liderul meu joacă un rol esențial în a mă ajuta să înțeleg viziunea companiei și să contribui eficient la realizarea obiectivelor acesteia în mai multe moduri: comunicare clară și transparentă, îndrumare și feedback constructiv, încurajarea dezvoltării profesionale, crearea unui mediu de colaborare, motivare și inspirație.

R.P. În acești 8 ani în cadrul companiei, am avut parte de mai mulți lideri, dar întotdeauna relațiile au fost bazate pe transparență și comunicare deschisă. Stabilim împreună obiectivele la începutul fiecărui an și mapăm parcursul la nivel săptămânal și lunar pentru a ne asigura succesul. Apreciez foarte mult timpul pe care superiorul meu direct mi-l alocă, meetingurile recurente și ședințele de coaching, care au contribuit semnificativ la dezvoltarea mea personală și profesională, astfel încât, la rândul meu, să transmit și să promovez în cadrul echipei aceleași valori.

 

Dacă ai avea doar un minut să convingi un candidat venit la interviu să se alăture echipei Foundever, ce i-ai spune?

A.P.: În echipa noastră găsești prieteni și mentori care te vor sprijini și încuraja în fiecare pas al parcursului tău profesional. Alătură-te nouă și vei fi parte dintr-o comunitate! Vei descoperi un mediu în care poți să crești și să îți dezvolți potențialul.

R.P: Creăm un cadru organizat pentru creșterea personală și profesională. Avem o comunitate creativă, conectată și dedicată, care îți oferă posibilitatea de a fi diferit și de a contribui la consolidarea și promovarea valorilor. Prin multitudinea de proiecte, și prin faptul că suntem o companie globală și unul dintre liderii în BPO, asigurăm stabilitate, flexibilitate și raport bun job-viața personală. Nu mai aștepta, eu și cei 170.000 de colegi vrem să te cunoaștem!

 

Ți-a plăcut articolul? Citește și:

Ce își doresc angajații în plan profesional în 2025?

 

15 tendințe în HR care te pregătesc pentru noul sezon de recrutare

 

 

 

Categorii:
HR Speed Dating

După absolvirea Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării, din cadrul Universității București, a lucrat timp de 8 ani în presa scrisă, în PR și în marketing pentru o companie de recrutare. În 2016 a simțit că e momentul pentru o nouă provocare în carieră și s-a alăturat echipei eJobs și ulterior și echipei We Are HR. În portofoliul său se află articole pe subiecte precum modificările legislative în domeniul muncii, cultură organizațională, leadership, employer branding, precum și interviuri cu specialiști în HR și manageri de companii.

Leave a Reply

*

*