Employer Branding Mythbusters
Myth #1
Este prea scump să faci employer branding
Atunci când construiești pe o fundație deja existentă, este mai simplu și mai cost effective să conturezi și să implementezi o strategie de employer branding. Mai mult decât atât, ai deja o armată de brand ambassadors în angajații tăi. Cu o strategie bine pusă la punct vei economisi mult abordând canale de comunicare inovatoare și de cele mai multe ori foarte ieftine sau chiar gratuite.
Myth #2
Employer branding este doar pentru companiile mari
Ia-ți un minut și întreabă-te ce aduci tu în plus pe piața muncii astfel încât candidații să te aleagă pe tine și nu o companie mare. Employer branding-ul este cu atât mai necesar cu cât nu ai un consumer brand despre care să fi auzit toată lumea.
Myth #3
Nu poți măsura acțiunile de employer branding
Fiecare companie este diferită, la fel cum fiecare brand are identitatea proprie. Fără îndoială, setarea obiectivelor corect și nevoia constantă a măsurării și ajustării sunt bazele unei strategii eficiente, însă toate aceste eforturi te pot diferenția de competitorii tăi.
Myth #4
Compania mea nu are nevoie de employer branding
Potențialii candidați se înghesuie la ușa departamentului de HR? Dacă răspunsul la întrebare este unul pozitiv, meriți o statuie! Pe bune! Dacă însă lucrurile stau altfel, este neapărat necesar să începi să analizezi fiecare pas din candidate journey și cum interacționează el cu brandul tău de angajator.
Myth #5
Este atât de greu să începi!
Vestea bună este că brandul tău de angajator deja există. Nu e nevoie să-l creezi decât dacă faci parte dintr-o companie nouă. Poți începe să conturezi o strategie eficientă de employer branding apelând la angajații actuali: întreabă-i ce le place la job, ce apreciază cel mai mult la companie și în ce direcție le-ar plăcea să se dezvolte. Ai astfel acces la primele insight-uri ușor și rapid.