Employer Branding Mythbusters
Agenda

Employer Branding Mythbusters

Myth #1
Este prea scump să faci employer branding

Atunci când construiești pe o fundație deja existentă, este mai simplu și mai cost effective să conturezi și să implementezi o strategie de employer branding. Mai mult decât atât, ai deja o armată de brand ambassadors în angajații tăi. Cu o strategie bine pusă la punct vei economisi mult abordând canale de comunicare inovatoare și de cele mai multe ori foarte ieftine sau chiar gratuite.  

 

Myth #2
Employer branding este doar pentru companiile mari

Ia-ți un minut și întreabă-te ce aduci tu în plus pe piața muncii astfel încât candidații să te aleagă pe tine și nu o companie mare.  Employer branding-ul este cu atât mai necesar cu cât nu ai un consumer brand despre care să fi auzit toată lumea.  

 

Myth #3
Nu poți măsura acțiunile de employer branding

Fiecare companie este diferită, la fel cum fiecare brand are identitatea proprie. Fără îndoială, setarea obiectivelor corect și nevoia constantă a măsurării și ajustării sunt bazele unei strategii eficiente, însă toate aceste eforturi te pot diferenția de competitorii tăi.

PRIMEȘTE CELE MAI NOI ARTICOLE DIRECT ÎN INBOX👇

 

Myth #4
Compania mea nu are nevoie de employer branding

Potențialii candidați se înghesuie la ușa departamentului de HR? Dacă răspunsul la întrebare este unul pozitiv, meriți o statuie! Pe bune! Dacă însă lucrurile stau altfel, este neapărat necesar să începi să analizezi fiecare pas din candidate journey și cum interacționează el cu brandul tău de angajator.

 

Myth #5
Este atât de greu să începi!

Vestea bună este că brandul tău de angajator deja există. Nu e nevoie să-l creezi decât dacă faci parte dintr-o companie nouă. Poți începe să conturezi o strategie eficientă de employer branding apelând la angajații actuali: întreabă-i ce le place la job, ce apreciază cel mai mult la companie și în ce direcție le-ar plăcea să se dezvolte. Ai astfel acces la primele insight-uri ușor și rapid.

Categorii:
AgendaEmployer Branding

Proiectul We Are HR, lansat în 2017, își propune să vină în întâmpinarea managerilor și specialiștilor în resurse umane cu cele mai noi tendințe din domeniu și cu o perspectivă diferită asupra proceselor de recrutare, retenție și motivare a talentelor. Atât site-ul cât și revistă omonimă oferă informații esențiale și statistici relevante despre industrie și pun în discuție tehnicile actuale de recrutare, precum și instrumentele și tehnologiile folosite în acest proces și modul în care acestea influențează viitorul unei noi generații de candidați și angajați.

Leave a Reply

*

*