employer branding
Agenda

Cum să construiești un brand de angajator care atrage și reține talentele

Explorează cele mai noi strategii în HR 

Modul în care companiile gestionează relațiile cu membrii echipelor lor, dar și cu potențialii colegi, poate determina succesul sau eșecul business-ului. Astăzi, mai mult decât oricând, un brand de angajator puternic presupune nu doar strategii bine elaborate, ci și o comunicare internă eficientă. În contextul schimbărilor și incertitudinilor din ultimii ani, Employer Branding Conference 2024 este un punct de întâlnire esențial pentru liderii și specialiștii din domeniile HR și comunicare internă, oferind soluții actuale și perspective noi în arta de a dezvolta un brand de angajator solid.

La cea de-a 12-a ediție a evenimentului de pe 11 aprilie, tema principală abordează transformările semnificative în relația angajator-angajat și explorează modalitățile inedite prin care organizațiile se pot diferenția pe o piață a muncii tot mai competitivă. De asemenea, conferința va aborda o gamă largă de subiecte, adresându-se tuturor celor intereșați de abordări inovatoare în recrutare și retenție de talente, dezvoltarea unei culturi organizaționale solide și strategii de promovare a brandului angajatorului prin prisma sustenabilității și responsabilității sociale corporative.

 

Participă la Employer Branding Conference

 

Reputația și brandul de angajator în topul priorităților oamenilor de HR!

Nu mai este un secret pentru nimeni că, pentru atragerea și reținerea talentelor, brandul de angajator poate fi un instrument la fel de puternic precum salariul și beneficiile extrasalariale. Cum se raportează, însă, candidații și angajații la reputație atunci când piața dă semne de volatilitate? Ce pot face angajatorii pentru a atenua efectele unui context plin de incertitudini? Cum pot folosi puterea brandului pentru a motiva angajații și pentru a încuraja performanța? Și, până la urmă, la ce răspund cel mai ușor candidații și angajații atunci când vine vorba despre reputație? Răspunsurile vei putea să le afli din concluziile sondajului „Cum atragi și reții oameni prin reputație și brand de angajator?”, realizat de Employer Branding Conference și eJobs România.

 

 

employer branding conference 2024

 

Bonus: Relația dintre stres, motivație și performanță – în lumina reflectoarelor

În cadrul evenimentului vei avea ocazia să te bucuri și de o sesiune specială, în care vei afla de ce stresul nu este întotdeauna dăunător, ba uneori este chiar necesar pentru rezultate. Vei înțelege și învăța să distingi între stresul dezirabil, care conduce la performanță și cel toxic, care  ne îmbolnăvește fizic și psihic. Totodată, vei explora câteva teorii motivaționale universale și vei vedea cum ne putem antrena mintea să persevereze în fața adversității și a provocărilor. Toate acestea alături de Paul Olteanu, Master Trainer, Executive Coach & Fondator Mind Architect. 

Totodată, dacă alegi să faci partea din comunitatea Employer Branding Conference, vei avea oportunitatea de a explora aspectele complexe ale relației dintre organizații și angajați, evidențiind importanța eticii, culturii și viziunii pe termen lung. Prin intermediul sesiunilor interactive, vei descoperi strategii eficiente pentru crearea de conexiuni autentice, cu accent pe încredere, transparență și implicare.

PRIMEȘTE CELE MAI NOI ARTICOLE DIRECT ÎN INBOX👇

Printre temele abordate se mai numără valorificarea poveștilor angajaților, studii de caz relevante, tehnici inovatoare de recrutare și utilizarea tehnologiei pentru a atrage și a reține talentele. De asemenea, se va discuta și despre construirea unei culturi organizaționale incluzive, care să promoveze diversitatea și să ofere sprijin angajaților în dezvoltarea lor profesională.

Profesioniști din mari companii și experți recunoscuți pentru activitatea lor vor oferi un pachet consistent de informații actualizate, studii de caz relevante și multe momente de inspirație. Printre aceștia se numară: Sarah Sturgess (Agency Director, SMRS), Ionela Sulugiuc (Director Național de Resurse Umane, Lidl România), Paul Olteanu (Master Trainer, Executive Coach & Fondator Mind Architect), Florentina Ciontea (Director HR &CSR, Pluxee România & Bulgaria), Andreea Mihnea (Chief People Officer, First Bank)y, Gina Cruceru (Group HR Director, Rompetrol-KMG International), Silvia Petre (HR Director, PepsiCo East Balkans), Maria Tătaru (HR Director, Arctic), Iulia Zamfir (Group HR Manager, One United Properties), Miriana Matei (Head of HR Communications, Schneider Electric), Bogdan Badea (CEO, eJobs Group) și mulți alții.

Descoperă lista completă a speakerilor prezenți la eveniment, dar și detalii referitoare la înscriere pe employerbrandingconference.ro!

 

 

Ți-a plăcut articolul? Citește și:

2 tendințe în HR pe care le poți testa primăvara asta

Ca vântul și ca gândul în leadership

Care sunt rolurile care ridică probleme în recrutare

Categorii:
AgendaEvenimente

Proiectul We Are HR, lansat în 2017, își propune să vină în întâmpinarea managerilor și specialiștilor în resurse umane cu cele mai noi tendințe din domeniu și cu o perspectivă diferită asupra proceselor de recrutare, retenție și motivare a talentelor. Atât site-ul cât și revistă omonimă oferă informații esențiale și statistici relevante despre industrie și pun în discuție tehnicile actuale de recrutare, precum și instrumentele și tehnologiile folosite în acest proces și modul în care acestea influențează viitorul unei noi generații de candidați și angajați.

Leave a Reply

*

*