Employer Branding Awards 2023
Employer Branding

Inspiră-te de la cei care modelează cele mai tari campanii de Employer Branding

Cine sunt câștigătorii EBA 2023

Despre Employer Branding se vorbește mai multe ca oricând în ultima perioadă, dar în continuare insuficient. Totuși, EB sau fratele mai mic al omului de HR sau al celui de Marketing începe să crească rapid și sigur. Tot mai multe campanii de Employer Branding au fost lansate în ultima perioadă și asta pentru că angajatorii au înțeles că trebuie să ofere pachetul complet viitorilor colegi. Și că, dincolo de a lista de responsabilități din fișa postului, e important să înceapă să construiască din interior: cultura organizațională, reputația, o comunicare internă și externă bine pusă la punct, pentru a atrage talente valoroase.

Locul în care despre proiectele, campaniile și persoanele care au susținut dezvoltarea brandului de angajator s-a vorbit pe mai multe voci a fost gala Employer Branding Awards. Competiția a ajuns la cea de-a doua editie și a inclus 16 categorii, dintre care 3 au fost introduse chiar în acest an, punând accent pe comunicarea internă. Cele peste 160 de nominalizări au fost analizate în amănunt și apreciate atent de către peste 80 de profesioniști în domeniul Resurselor Umane, Employer Branding, Comunicare și consultanți în HR. În acest articol, deschidem cortina către culisele celor mai tari campanii de Employer Branding!

 

Cine sunt câștigătorii Employer Branding Awards 2023

câștigătorii Employer Branding Awards

Special Projects

Locul 3: Redefinim Munca – Manifest pentru schimbare (Up România)

Locul 3: #Multumesc (Kaufland România)

Locul 2: Prima expediție medicală Vârful Omu (MedLife)

Locul 2: #PeopleOfContinentalSibiu – Growing a “City” in the City (Continental Sibiu)

Locul 1: Grand Job Experience (Kaufland România)

 

Best Employer Branding Campaign Targeting Gen Z

Locul 3: Bring your own magic (Coca-Cola HBC)

Locul 2: Oameni cu experiențe feat. @raresmaris (McDonald’s România)

Locul 1: Grand Job Experience (Kaufland România)

 

Best People Development Strategy

Locul 3: Elevate Program (Cognyte România)

Locul 3: ONE Boarding Program (HEINEKEN România)

Locul 2: We Make The Difference (Michelin România)

Locul 2: School of Leaders (Carrefour România)

Locul 1: Centrul de excelenta profesionala Auchan Refresh (Auchan România)

 

Best Benefits Strategy

Locul 3: Employee Benefits 2.0 (Sodexo)

Locul 2: Strategia de beneficii pentru angajați (Publicis Groupe România)

Locul 1: Employee Stock Option Plan (AROBS Transilvania Software)

Locul 1: Arctic WellCare Journey (Arctic)

 

Best Rewards & Recognition Strategy

Locul 3: One Care – Michelin Recognition Framework (Michelin România)

Locul 2: Recunoaștere și Apreciere: Poți fi un star printre colegi! (Brico Depot România)

Locul 1: #PeopleOfContinentalSibiu – Reward & Recognition Program (Continental Sibiu)

 

Best Recruitment Campaign

Locul 3: Bring your own magic (Coca-Cola HBC)

Locul 3: Deloitte RADC | Recruitment & Employer Branding Campaign 2022: AUDITion for a multicultural band! (Deloitte România)

Locul 2: Oameni cu experiențe feat. @raresmaris (McDonald’s România)

Locul 1: Grand Job Experience (Kaufland România)

 

Best Employer Brand Video

Locul 3: NN, locul in care tu contezi (NN România)

Locul 2: Stories of Craft (Fortech)

Locul 1: Oameni cu experiențe feat. @raresmaris (McDonald’s România)

 

Best Internal Communication Strategy

Locul 3: Always On (Continental Sibiu)

Locul 2: LifeAtNagarro (Nagarro)

Locul 1: eMAG Internal Communications Strategy (eMAG)

 

Best Use of Employee Generated Content

PRIMEȘTE CELE MAI NOI ARTICOLE DIRECT ÎN INBOX👇

Locul 3: NN, locul in care tu contezi (NN România)

Locul 2: Meseria Mea –  Enciclopedia Video a Meseriilor din Retail (Auchan România)

Locul 1: Bring your own magic (Coca-Cola HBC)

 

Best Use of Social Media in an Employer Branding Campaign

Locul 3: Deloitte RADC | Social Media Campaign 2022: AUDITion for a multicultural band! (Deloitte România)

Locul 2: Bring your own magic (Coca-Cola HBC)

Locul 1: Oameni cu experiențe feat. @raresmaris (McDonald’s România)

 

Best Use of Technology for Internal Communication

Locul 3: START 2023! powered by EverGreen (HEINEKEN România)

Locul 2: Always On (Continental Sibiu)

Locul 1: SERGI App (Sergiana)

 

Best Diversity & Inclusion Employer Branding Campaign

Locul 3: #EmployerOfChoiceForWomen (Renault Group România)

Locul 3: Inclusiv TU! – o inițiativă cu și despre angajații care inspiră (Carrefour România)

Locul 2: HEINEKEN Makers: Pasiune pentru diversitate (HEINEKEN România)

Locul 1: Cărucioarele Diversității (Kaufland România)

 

Best New Employer Brand

Locul 3: OTP Bank România (#otpmindset)

Locul 2: Up România (Redefinim Munca – Manifest pentru schimbare)

Locul 1: METRO.digital (Passion for food. Hunger for tech.)

 

Employer Branding Professional of the Year

Locul 3: Raluca Stamate, Talent Acquisition & Employer Branding Manager, Rompetrol (KMG International)

Locul 2: Cosmin Dodoc, VP People & Organisation, eMAG

Locul 1: Estera Anghelescu – Director de Recrutare & Employer Branding, Kaufland România & Moldova

 

Employer Brand of the Year for Large Companies

Locul 3: Fortech

Locul 3: Bosch România

Locul 2: McDonald’s România

Locul 1: Kaufland România

 

Employer Branding Team of the Year

Locul 3: Rompetrol – KMG International

Locul 2: Bosch România

Locul 1: Kaufland România

 

Mai multe detalii despre competiție poți afla pe site-ul oficial al evenimentului, iar pozele din care poți vedea cum a fost cea de-a doua ediție Employer Branding Awards le poți descoperi aici!

Employer Branding Awards 2023 a fost un eveniment organizat de Evensys în parteneriat cu Lidl România, cu sprijinul Bosch România, Nagarro, KPMG, 7Card by Gympass, Agrii România, eJobs Group și International House Bucharest.

 

 

Ți-a plăcut articolul? Citește și:

Cât de mult te ajută brandul de angajator în recrutare?

Cum cultivi autonomia în rândul echipei

Depășește-ți limitele pentru a deveni mai flexibil

Categorii:
Employer BrandingEvenimente

Proiectul We Are HR, lansat în 2017, își propune să vină în întâmpinarea managerilor și specialiștilor în resurse umane cu cele mai noi tendințe din domeniu și cu o perspectivă diferită asupra proceselor de recrutare, retenție și motivare a talentelor. Atât site-ul cât și revistă omonimă oferă informații esențiale și statistici relevante despre industrie și pun în discuție tehnicile actuale de recrutare, precum și instrumentele și tehnologiile folosite în acest proces și modul în care acestea influențează viitorul unei noi generații de candidați și angajați.

Leave a Reply

*

*