Cum arată o zi de lucru pentru un avocat
Focus

Cât de mult contează spațiul de lucru pentru un avocat

Despre importanța unui ambient plăcut
Foto: Alex Gâlmeanu

Când Matei Ștefănescu, 25 de ani, se alătura echipei de la Țuca Zbârcea & Asociații, acum un an, compania deschidea un nou spațiu de lucru în aripa de est a clădirii din Piața Victoriei. Open space-ul de la etajul 7 e deopotrivă intimidant și relaxant pentru o persoană care îi trece pentru prima oară pragul. Pe de o parte, Piața Victoriei ți se așază la picioare în toată imensitatea ei, pe de altă parte, spațiul e atât de luminos, de aerisit și mobilat foarte cosy, că îndeamnă la relaxare. Așa că, în primă instanță, tinzi să uiți că ești într-un spațiu de lucru pentru câteva secunde. Cei de la Țuca Zbârcea & Asociații știu însă foarte bine unde sunt și ce au de făcut, astfel că fiecare e concentrat pe task-urile zilei respective.

 

Matei Ștefănescu, avocat Țuca Zbârcea & Asociații

Matei Ștefănescu, avocat Țuca Zbârcea & Asociații

 

PRIMEȘTE CELE MAI NOI ARTICOLE DIRECT ÎN INBOX👇

Matei e avocat de doi ani și lucrează, în medie, 10-12 ore pe zi. Jumătate din timp și-l petrece la biroul din Piața Victoriei, jumătate, în instanță. Activitatea la litigii e foarte dinamică, îmi zice, așa că de două-trei ori pe săptămână merge în instanță, fie prin țară, fie în București. În spațiul „contradictoriu” Matei lucrează, mănâncă, iese la o vorbă cu colegii – în jurul biroului îi gravitează mare parte din viață. Ziua îi începe devreme, când alții încă își beau cafeaua și își rumegă visele, pe la 7-8. Sunt însă și părți bune pentru că găsești loc de parcare la ora aia matinală și ziua îți începe bine.

Nu ai cum să te plictisești ca avocat, îmi zice, pe de o parte pentru că ai foarte multă treabă, apoi pentru că e un domeniu dinamic, care implică foarte multă socializare. Open space-ul are însă și un revers al medaliei, când ai da orice să nu mai auzi discuția colegilor când tu ai multe de rezolvat. Atunci îți pui căștile.

 „Lucrez într-un spațiu care îmbie la energie și armonie. Nu e nici gălăgie, dar nici liniște, e un mediu dinamic. Mă concentrez mai bine la birou decât pe teren, deși pare că e gălăgie. E ca o casă: independent dacă e frumoasă sau nu, mobilată sau nu, simți că are o anumită energie. Dacă nu rezonezi cu energia aia, poate să fie un loc incredibil de bine decorat, e degeaba. Cel mai mare beneficiu al spațiului e că îți dă o aură pozitivă. Oamenii fac locul, de aici cred că vine energia, pentru că oamenii își pun amprenta. Ajută să fie un loc decorat frumos, dar oamenii fac diferența. Și influențează și modul în care lucrezi într-un anumit spațiu.”

Categorii:
Focus

Head of Marketing // Cu 14 ani de experiență în marketing și comunicare, dobândită lucrând în resurse umane, jurnalism și ecommerce, la eJobs e responsabilă de crearea și implementarea strategiei de marketing B2B și B2C și alinierea ei cu obiectivele de business. Expertiză în: Brand Marketing, Job boards, Strategie, Employer Branding, Comunicare Corporate și Internă, Resurse umane

Leave a Reply

*

*