Cadouri corporate, o strategie de creștere a angajamentului oamenilor din echipe
HR Trends

Cum să personalizezi mesajul de sărbători pentru colegi

Inbox-ul, căsuța de mesaje din telefon și cutiile de cadouri de la birou se pregătesc pentru un mare val de mesaje care cel mai probabil vor începe cu: „Fie ca…”, „Bucuria Crăciunului…” sau „Frumusețea sărbătorilor de iarnă…”.

De regulă, colegii știu care este continuarea acestor mesaje și felicitarea aceea la care ai muncit o săptămână împreună cu echipele de content, design și print ajunge pierdută într-un sertar.

Pentru ca anul acesta felicitarea să nu mai aibă aceeași traiectorie, gândește-te să o începi diferit, cu o urare simpatică adaptată fiecărui coleg. Știm, e greu să faci 2.000 de felicitări diferite, dar poți delega task-ul acesta pe departamente, șefilor direcți, astfel încât mesajul de Sărbători să nu mai fie așa de scorțos și de convențional.

Cel mai important este ca felicitarea și mesajul de Sărbători să-i atingă pe colegi, să simtă că a fost gândită pentru fiecare așa cum e și firesc. Așa că cel mai potrivit mod pentru a-ți arăta aprecierea față de ei este printr-un mesaj personalizat și sincer.

 

Idei pentru urări de Crăciun personalizate

 

Adresează-te fiecărui coleg în parte!

Probabil ai învățat că cel mai eficient mod de a comunica în echipă este adaptarea mesajului în funcție de fiecare coleg, fie că e vorba de task-uri, mici conflicte sau reușite. Toți au puncte forte și personalități diferite, așa că un mesaj bine adaptat este și apreciat. Acest lucru este valabil și pentru felicitările de Sărbători. Începe cu numele colegului apoi gândește mesajul în funcție de personalitatea lui! De exemplu, pentru colegul filosof, orientat spre detalii, scrie un mesaj mai descriptiv, iar pentru cel care pune preț pe recunoașterea meritelor, arată cât de important este entuziasmul său la ședințe sau la întâlnirile cu acei clienți scorțoși.

 

Fii sincer!

Mesajele personalizate și detaliate te ajută să fii sincer în ochii colegilor. Notele de mulțumire sunt o oportunitate să fii mai puțin formal și mult mai personal. Dacă le scrii într-un stil natural și prietenos sunt întotdeauna bine primite și apreciate. Când echipa e mică, e musai să știi prin ce este valoros fiecare coleg, ce a făcut pentru companie, pentru ce e cunoscut. Dacă echipa are vreo 2.000 de oameni, deleagă cu încredere! Roagă fiecare manager de echipă sau fiecare team leader să fie sincer și în același timp amuzant în mesajul de Sărbători!

 

Oferă un exemplu simpatic!

Cum îți povesteam, formulările vagi  nu te ajută. Așa că cel mai bine este ca în felicitare să vii și cu un exemplu simpatic de care poate colegul a uitat: Și în noul an promitem să-ți contorizăm pașii pe care îi faci pe scări pentru a ajunge la timp în ședință”.

PRIMEȘTE CELE MAI NOI ARTICOLE DIRECT ÎN INBOX👇

 

Gândește un mesaj scurt!

Încearcă să păstrezi fiecare mesaj în două sau trei propoziții, gândite în mod clar și concis, în care să-ți arăți sinceritatea și recunoștința! Textele lungi te pot îndepărta de la mesajul pe care vrei să-l transmiți.

 

Scrie-l de mână!

Chiar dacă ai câțiva colegi sau te lauzi cu 2.000, o felicitare scrisă de mână valorează mult mai mult decât una printată. Așa că mobilizează toți managerii din companie, chiar și CEO-ul care poate semna felicitarea, pentru ca mesajul să fie prietenos! Colegii înțeleg timpul și efortul pentru a scrie o felicitare de mână, în comparație cu trimiterea unui e-mail, și se vor simți apreciați.

 

Ți-a plăcut articolul? Citește pe aceeași temă:

 

 

Sunt cadouri pe care chiar nu se face să le faci angajaților

 

Categorii:
HR Trends

După absolvirea Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării, din cadrul Universității București, a lucrat timp de 8 ani în presa scrisă, în PR și în marketing pentru o companie de recrutare. În 2016 a simțit că e momentul pentru o nouă provocare în carieră și s-a alăturat echipei eJobs și ulterior și echipei We Are HR. În portofoliul său se află articole pe subiecte precum modificările legislative în domeniul muncii, cultură organizațională, leadership, employer branding, precum și interviuri cu specialiști în HR și manageri de companii.

Leave a Reply

*

*