candidatii-de-maine
Agenda

Candidații de mâine

Generația Z

La 30 de ani și la prima vedere, mi se pare că am mai multe în comun cu cei de 40 de ani decât cu cei de 20. Pentru mulți dintre noi, tinerii de 20 și un pic de ani sunt de pe altă planetă: s-au născut cu tehnologia în brațe, sunt nestatornici, greu de înțeles, nu știu ce vor și vor să facă numai ce au ei chef.

Astea au fost premisele care ne-au determinat să încercăm să aflăm mai multe despre noua generație de angajați și viitori angajați. Am vrut să stăm la aceeași masă cu ei, să îi cunoștem mai bine, să încercăm să-i înțelegem și să aflăm ce își doresc ei de la un (viitor) angajator ca să nu mai fim luați prin surpindere data viitoare când ne vin la interviu. Să ajungem să vorbim dacă nu aceeași limbă, măcar una similară.

 

Așa că am luat la întrebări

un licean

Andra Semciuc, 19 ani | Elevă în clasa a XII-a

 

un masterand

Sabina Dan, 23 ani | Masterand

 

un tânăr care și-a pus pe hold studiile ca să se concentreze asupra carierei

Vlad Grigore, 18 ani | vrea să-și ia o perioadă de pauză de la studii pentru a se dedica vlogging-ului

PRIMEȘTE CELE MAI NOI ARTICOLE DIRECT ÎN INBOX👇

 

un intern

Ciprian Grigorescu, 22 ani | Intern@Leo Burnett

 

un tânăr la primul job

Sabina Iancu, 21 ani | PR Assistant@Graffiti PR

 

Surpriza a fost să descopăr că am mai multe în comun cu ei decât mă așteptam și că, mai departe de stereotipuri, tinerii ăștia sunt perfect maturi, perfect conectați la realitate și știu foarte bine ce vor. Altă surpriză a fost faptul că unele lucruri care se spun despre ei sunt perfect adevărate.

Ladies and gents, faceți cunoștință cu viitorii voștri angajați!

 

Categorii:
Agenda

Head of Marketing // Cu 14 ani de experiență în marketing și comunicare, dobândită lucrând în resurse umane, jurnalism și ecommerce, la eJobs e responsabilă de crearea și implementarea strategiei de marketing B2B și B2C și alinierea ei cu obiectivele de business. Expertiză în: Brand Marketing, Job boards, Strategie, Employer Branding, Comunicare Corporate și Internă, Resurse umane

Leave a Reply

*

*