Ce ne învață Beyoncé despre performanță
Dezvoltare personala

Ce ne învață Beyoncé despre performanță

Mix & Match: Când viața îți dă lămâi, fă album din ele

Mă tem că nu mai există persoană pe planetă (și nu numai) care să nu știe cine este Beyoncé. Rezultatele ei vorbesc de la sine. Cu peste 10 recorduri Grammy și peste 3 miliarde de ascultări pe Spotify, nu mai este loc de îndoială că este un artist ce a atins și poate chiar depășit un nivel superior de performanță, atât în domeniul său, cât și în multe altele adiacente. Ce putem învăța și noi de la Beyoncé și să aplicăm la jobul nostru?

 

Unde-s mulți, performanța crește

Poate că fanii mai noi ai vedetei nu știu, însă Beyoncé s-a lansat pe piața muzicală cu trupa Destiny’s Child. „Say My Name”, „Survivor”, sună cunoscut? Dar, mai târziu, „Flawless” cu Nicki Minaj sau „Drunk In Love” cu Jay-Z? Ce încerc să subliniez este că în drumul nostru către performanță, nu trebuie să subestimăm niciodată importanța oamenilor din jurul nostru. Este destul loc sus pentru toți, așa că nu ezita să-i iei cu tine. Dacă alegem să colaborăm cu oameni cu care rezonăm, rezultatele ne vor surprinde, indiferent de cât de bine ne descurcăm și doar pe cont propriu.

Ce ne învață Beyoncé despre performanță

 

Superputerea de a fi un brand

Beyoncé a avut dintotdeauna milioane de fani care au așteptat cu sufletul la gură fiecare piesă, fiecare apariție, fiecare album. Adevărata sa influență, totuși, a prezentat-o lumii atunci când a decis să lanseze, de nicăieri și fără niciun fel de publicitate, un album întreg. Lesne de înțeles, în doar 3 zile, a vândut peste 617.000 de copii. Ceea ce demonstrează că odată atins un anumit nivel de performanță, devii propriul tău brand, iar lumea se bazează și are încredere în tine fără să fie nevoie să te argumentezi sau să ceri de la ei acest lucru.

 

Alege partenerii potriviți!

Când Beyoncé a ales să semneze un contract de imagine cu Pepsi, atât vânzările lor, cât și vânzările ei au crescut vertiginos. Putea fi oricare alt brand, însă artista a ales Pepsi pentru că i-a oferit libertate creativă deplină. În timp, brandul i-a promovat mai departe proiectele creative, chiar dacă nu era menționat inițial în contract și au transformat astfel colaborarea într-un parteneriat pe termen lung. Deși ar părea că Beyoncé doar a făcut o alegere ce s-a dovedit a fi norocoasă, artista a știut de la bine început ce face. Așa se manifestă capacitatea de a „simți” un business, un colaborator, un om alături de care să faci performanță.

PRIMEȘTE CELE MAI NOI ARTICOLE DIRECT ÎN INBOX👇

 

Ți-a plăcut acest articol despre ce tehnici de a face performanță să împrumuți de la vedete? Citește și:

Cum te ajută psihologia să fii autentic

De ce este obligatorie autenticitatea pentru succesul proceselor de recrutare

Cum stârnește sportul creativitatea

 

Categorii:
Dezvoltare personala

Copywriter // Absolvent al Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Universității din București și atras încă de mic de arta îmbinării perfecte a cuvintelor. Stabilit în marketing de peste 3 ani, s-a alăturat echipei eJobs din dorința de a ajuta atât candidații, cât și companiile să se familiarizeze cu piața muncii. La We Are HR scrie din 2021 despre tendințele din resurse umane și te ajută să ții pasul cu tot ce e nou.

Leave a Reply

*

*