Evenimentul care ne-a oferit soluții neașteptate
Ai auzit de #ThrowbackThursday? Noi ne tot întâlnim cu acest hashtag în social media, mai mult acum decât oricând. De ce? Pentru că viețile noastre s-au schimbat substanțial în ultimul an și ce poate fi mai plăcut decât să rememorezi întâmplările de dinainte, când nu aveam nevoie de distanțare socială, iar ieșirile, călătoriile și participarea la evenimente erau la ordinea zilei? De aici și aceste throwback thursdays, adică zile de joi în care ne amintim de momente faine din trecut.
Și dacă tot e joi, am zis să facem și noi un throwback către festivalul LEAP, evenimentul care a avut loc acum 6 luni și care a reunit sute de HR manageri, specialiști în resurse umane, lideri și echipele lor într-un singur loc.
Cum a fost la evenimentul LEAP
Evenimentele s-au mutat în online în ultima perioadă și cu siguranță vor rămâne acolo în viitorul apropiat, dar când lucrurile se liniștesc cu siguranță ne vom întâlni din nou într-un context cum am experimentat la LEAP. Evenimentul, care va rămâne, cel puțin o vreme, cel mai mare festival de HR și people management din România, ne-a transpus într-o nouă eră a HR-ului, una în care creativitatea rescrie regulilele jocului.
În cadrul LEAP, invitații au ascultat și au interacționat cu speakeri internațional cu o experiență vastă nu doar în industria pe care o reprezintă, ci și în sectoare conexe.
Ne-am întâlnit cu Lucy Adams, fondatoare Disruptive HR și fost HR manager la BBC, care ne-a propus să ieșim din paradigma clasică a relației angajator-angajat, în care unul e șef, iar celălalt subordonat, și să o vedem în schimb ca o colaborare între părți egale, schimbare de paradigmă care ne obligă să regândim procedurile în HR și experiența angajatului.
Tot în cadrul LEAP am avut plăcerea de a-l asculta pe Fredrik Härén, expert în creativitate, care a spulberat miturile privind creativitatea în business. Dar și pe Brigette Hyacinth, expert în leadership, care ne-a explicat de ce umanizarea industriei de HR e tot mai importantă în era digitală.
Milos Rakic, Talent Acquisition Lead CEE la Microsoft, ne-a oferit ca exemplu transformarea culturală a companiei sale, de la care am învățat cât de important e să accepți că uneori brandul trebuie să se schimbe pentru a atrage oamenii potriviți.
Alessandro Salutari, Marketing Manager EMEA la Universum Global, a prezentat Topul celor mai atrăgători angajatori din România, iar Guy Winch, psiholog, a încheiat seara cu un discurs memorabil despre importanța sănătății emoționale la job.
Deși pare că s-a întâmplat acum jumătate de viață, la câte schimbări am întâmpinat în ultimele 6 luni, subiectele discutate la LEAP sunt tot mai aproape de noi. Odată cu trecerea în masă la munca remote, am fost nevoiți să regândim relația angajat-angajator, să ne revizuim brandurile de angajator și să ținem cont de experiența angajaților și de sănătatea emoțională a lor. Nu am putut anticipa efectele pandemiei asupra mediului de lucru, dar soluțiile le-am avut la îndemână datorită evenimentelor ca LEAP, unde cărțile sunt puse pe față. De aceea suntem nerăbdători să participăm din nou la un astfel de festival și să revedem, face to face, comunitatea faină din HR. Desigur, când contextul ne va permite acest lucru.
Citește și:
Employer Branding e-Learning. Specializează-te online!
Timp de lucru vs timp de odihnă. Ce faci când lucrezi full time?