Prin Snapchat spre Generația Z
Lăsând deoparte platformele pe care deja le folosești, Facebook, LinkedIn sau Instagram, s-ar putea să fie una care să-ți fi scăpat din vedere când vine vorba de recrutare: Snapchat. Nu ridica sceptic din sprânceană, citește mai departe.
Un experiment pe care Mc Donald’s l-a întreprins în State în vară a arătat că numărul de aplicări pe care compania l-a primit a crescut cu 35% față de anul anterior datorită unei campanii pe care a dezvoltat-o pe Snapchat. Iar asta a venit după un experiment similar întreprins de companie în Australia.
E adevărat că Snapchat nu-i pentru oricine, ci mai mult pentru Generația Z, care, spre deosebire de Generația Y, nu prea pune preț pe Facebook, Instagram sau LinkedIn. Dar s-ar putea să fie o soluție prin care să activăm prin conținut atractiv și targetat sectorul până în 24 de ani care îngroașă ratele de șomaj. E adevărat și că Snapchat nu merge pentru orice domeniu de activitate, dar pentru unele, de exemplu customer service, s-ar putea să fie ideea aia bună căreia nu i-ai dat nicio șansă.
La fel de adevărat e că și cultura organizațională și brandul au un cuvânt de spus aici, căci vorbim de o aplicație cu urechi de animale și ochelari de soare care de care mai nebuni, dar nu-i niciodată târziu să începem să gândim out of the box și să pășim în afara zonei de confort, nu crezi?
Plus că poate fi un tool bun de atragere a candidaților prin care dai o altă dimensiune companiei.