5 carti de business traduse în română în 2022
HR Trends

5 carti de business traduse în română în 2022

Noile lecturi ale începutului de an

Îți place să fii la curent cu noutățile din business, dar nu stăpânești la perfecție limba engleza și ți se pare că ratezi unele nuanțe din anumite volume? Multe dintre titlurile de succes ajung să fie traduse și-n română, iar pentru începutul anului ți-am pregătit câteva carti de business care s-au bucurat de succes în străinătate și pe care, de acum, le poți parcurge și tu fără niciun fel de barieră lingvistică. Iată câteva carti de business care ne-au atras atenția în 2022 și pe care le poți folosi pentru a-ți upgrada nivelul cunoștințelor în acest an!

 

Carti de business nou lansate și disponibile în română

 

Cum să faci doar ceea ce contează cu adevărat, de Rob și Steven Shallenberger

Bazându-se pe cei patruzeci de ani de cercetare în domeniul leadership-ului, această carte oferă trei obiceiuri puternice care vor ajuta oamenii și echipele să facă ceea ce contează cel mai mult. Aceste trei obiceiuri de înaltă performanță dezvoltă o viziune personală scrisă, identifică și stabilesc roluri și obiective ce sunt bifate în mod constant. Cei care se ghidează după aceste trei obiceiuri își pot crește productivitatea cu până la 50%, reducând în același timp nivelul stresului din viața lor. Ce înseamnă asta pentru organizații? Înseamnă profituri mai mari, angajați mai fericiți și un nivel sporit al inovației. Iar pentru indivizi, înseamnă o sănătate fizică și emoțională mai bună, relații mai puternice și un sentiment mai mare de împăcare și echilibru.

 

Ești ceea ce faci: Cum să creezi cultura propriei organizații, de Ben Horowitz

„Ești ceea ce faci” este o călătorie prin cultura organizațională, din epoca antică până în cea modernă. Pe parcursul acesteia, volumul răspunde la întrebări fundamentale pentru orice organizație: Cine suntem? Cum vorbesc oamenii despre noi când nu suntem prin preajmă? Cum ne tratăm clienții? Suntem acolo pentru oamenii care se află într-o situație dificilă? Putem fi de încredere? Ești ceea ce faci nu este despre valorile pe care le enumeri pe perete. Nu este despre ceea ce spui la ședința cu top managementul. Nu este campania ta de marketing. Nici măcar nu este ceea ce crezi. Această carte își propune să te ajute să faci lucrurile de care ai nevoie pentru a deveni genul de lider la care aspiri – iar pe care ceilalți să-și dorească să-l urmeze.

 

De la eșec la succes – Cum să devii de neoprit în 6 pași, de Alex Weber

Toată lumea greșește, dar nu toți știu cum să o facă. Eșecul te poate determina să renunți la obiectivele tale sau, mai rău, chiar la tine. De aceea, Alex Weber a scris această carte: pentru a-ți pune la dispoziție un inovator sistem de rezistență la eșec în 6 pași, care să te ajute să fii cine îți dorești și să atingi acele obiective ce contează în carieră, dar și în viața privată!

Această carte reprezintă soluția pentru:

• depășirea propriilor temeri și îndoieli
• creșterea încrederii în propria persoană
• atingerea unor obiective importante pentru tine
• transformarea ta într-un lider rezilient și pozitiv
• aprecierea propriei cariere, a relațiilor și a vieții în general

PRIMEȘTE CELE MAI NOI ARTICOLE DIRECT ÎN INBOX👇

 

Banii într-o singură lecție – Cum funcționează și de ce, de Gavin Jackson

Înțelegerea banilor și a sistemului financiar este vitală pentru a te familiariza mai bine cu ceea ce se întâmplă în lume, mai ales în momentul actual. Noile mijloace de plată, cum ar fi Bitcoin și Apple Pay, schimbă modul în care interacționăm cu banii și modul în care guvernele și corporațiile țin evidența cheltuielilor noastre. Politicienii radicali din SUA și Marea Britanie ne îndeamnă să ne transformăm sistemul financiar și să-l facem slujitorul justiției sociale. Și totuși, dacă te-ai opri pentru o clipă și te-ai întreba dacă înțelegi cu adevărat cum funcționează, ai fi în stare să spui „da”? În „Banii într-o singură lecție”, Gavin Jackson, redactor pentru Financial Times, specializat în economie, afaceri și politici publice, răspunde la cele mai importante întrebări pentru a-ți clarifica toate nelămuririle legate de bani și de felul în care ne modelează ei societatea.

 

Leadershipul înseamnă limbaj – Puterea ascunsă a ceea ce spui, de L. David Marquet

Autorul acestui volum este absolvent al Academiei Navale Americane și fostul comandor al submarinului Santa Fe, pe care l-a transformat din unul dintre cele mai slabe din toată marina americană în unul dintre cele mai performante datorită noului model de leadership pe care el însuși l-a descoperit și pe care îl descrie pe larg în bestseller-ul său intitulat „Redresează nava!” apărut la Editura ACT și Politon.

Mesajul pe care David Marquet vrea să îl transmită liderilor din întreaga lume în acest volum este că, în cele mai eficiente organizații există lideri la toate nivelurile. Astfel, responsabilitatea se împarte între toți membrii organizației, și fiecare membru al companiei este motivat să ia inițiativa, să acționeze cu pasiune și înflăcărare și să dea tot ce-i mai bun din el în folosul organizației. Ce se află la originea marilor dezastre? De ce se întâmplă tragedii maritime și aviatice? De ce apar situații penibile precum cea de la Gala Premiilor Oscar din 2017 când s-a anunțat greșit câștigătorul premiului pentru Cel mai bun film al anului? De ce eșuăm în relația cu copiii noștri? De ce se prăbușesc marile companii? David Marquet este de părere că există un singur răspuns pentru toate situațiile enumerate mai sus, ca și pentru multe altele: comunicarea defectuoasă. Așadar, dacă ești lider și îți dorești să comunici mai bine în cadrul organizației tale, un prim pas în acest sens poate fi chiar lectura cărții de față.

 

Ți-a plăcut articolul 5 carti de business traduse în română în 2022? Citește și:

Cum încurajezi creativitatea în echipă

2 metode de evaluare a performanței ce merită testate

Cum să te remontezi la job după vacanță

Categorii:
HR TrendsUpdate

Managing Editor // Absolventă a Facultății de Administrarea Afacerilor din cadrul Academiei de Studii Economice București a dat în 2008 de gustul jurnalismului și, de atunci până în prezent, încearcă să combine latura practică, realistă, insuflată de facultate, cu cea magico-escapistă a scrisului. La We Are HR și eJobs este atât ochiul critic, analitic, cât și creator de conținut. Iubește în special interviurile realizate cu lideri, antreprenori și specialiști în HR care-i oferă o altă perspectivă, una extrem de aplicată, asupra pieții muncii.

Leave a Reply

*

*